Podłączanie elektrozaworu do zestawów naprawczych blokad.
Blog categories
Search in blog
Archived posts
Jeep

Podkategorie
-
Wrangler
-
Cherokee
-
Grand Cherokee
-
Liberty
-
Cherokee KK
-
Cherokee Liberty KJ
-
Cherokee XJ
-
CJ
-
Commander XK
-
Compass
-
Gladiator JT 2019-
-
Grand Cherokee WG
-
Grand Cherokee WH
-
Grand Cherokee WJ
-
Grand Cherokee WK
-
Grand Cherokee WK2
-
Grand Cherokee ZG
-
Grand Cherokee ZJ
-
Liberty KJ
-
Patriot
-
Wrangler JK 2007-2018
-
Wrangler JL 2018-
-
Wrangler TJ
-
Wrangler YJ
Dolne mocowania sprężyn zawieszenia.
Indeks:
LKS1-1 (do 120 mm)
LKS2-1 (do 150 mm)
Płyta umożliwia montaż wyciągarki w całości pod oryginalnym zderzakiem.
Płyta umożliwia montaż wyciągarki w całości pod oryginalnym zderzakiem.
Pozwala na montaż wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Pozwala zamontować wyciągarkę pod oryginalny zderzak.
Umożliwia bezpieczny montaż wyciągarki pod oryginalnym zderzak bez konieczności jego cięcia.
Siłownik hydraulicznego układu kierowniczego
Kolumna kierownicza hydraulicznego układu kierowniczego
Zawory sterujące hydraulicznego układu kierowniczego
Zbiornik wyrównawczy z filtrem hydraulicznego układu kierowniczego
Pompa wspomagania układu kierowniczego Trail-Gear Power Flow ™ 1650 psi
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Uniwersalna płyta montażowa wyciągarki duża; 92cm
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Dystanse kół ORE4x4 wykonane są z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co gwarantuje nie tylko lekkość, ale także doskonałą wytrzymałość i odporność na ekstremalne warunki terenowe. Oferujemy szeroki wybór rozmiarów i grubości, umożliwiając dostosowanie dystansów do indywidualnych potrzeb twojego samochodu terenowego. Daj swojemu pojazdowi przewagę off-roadową dzięki naszym wytrzymałym i precyzyjnie wykonanym dystansom kół z aluminium 6061-T6.
Dystanse kół ORE4x4 wykonane są z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co gwarantuje nie tylko lekkość, ale także doskonałą wytrzymałość i odporność na ekstremalne warunki terenowe. Oferujemy szeroki wybór rozmiarów i grubości, umożliwiając dostosowanie dystansów do indywidualnych potrzeb twojego samochodu terenowego. Daj swojemu pojazdowi przewagę off-roadową dzięki naszym wytrzymałym i precyzyjnie wykonanym dystansom kół z aluminium 6061-T6.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Dystanse kół ORE4x4 wykonane są z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co gwarantuje nie tylko lekkość, ale także doskonałą wytrzymałość i odporność na ekstremalne warunki terenowe. Oferujemy szeroki wybór rozmiarów i grubości, umożliwiając dostosowanie dystansów do indywidualnych potrzeb twojego samochodu terenowego. Daj swojemu pojazdowi przewagę off-roadową dzięki naszym wytrzymałym i precyzyjnie wykonanym dystansom kół z aluminium 6061-T6.
Dystanse kół ORE4x4 wykonane są z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co gwarantuje nie tylko lekkość, ale także doskonałą wytrzymałość i odporność na ekstremalne warunki terenowe. Oferujemy szeroki wybór rozmiarów i grubości, umożliwiając dostosowanie dystansów do indywidualnych potrzeb twojego samochodu terenowego. Daj swojemu pojazdowi przewagę off-roadową dzięki naszym wytrzymałym i precyzyjnie wykonanym dystansom kół z aluminium 6061-T6.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.