Główne zalety zastosowania blokad mechanizmów różnicowych:
• Zwiększona trakcja: Blokady różnicowe umożliwiają lepsze wykorzystanie mocy napędowej poprzez równomierne rozdział siły na koła, co pozwala na lepszą trakcję na trudnym terenie.
• Poprawiona kontrola: Dzięki możliwości zablokowania mechanizmu różnicowego kierowca zyskuje większą kontrolę nad pojazdem, co jest szczególnie istotne w ekstremalnych warunkach terenowych oraz poprawia bezpieczeństwo podróżujących.
• Ochrona komponentów: Poprawiając trakcję i kontrolę, blokady różnicowe mogą także przyczynić się do zmniejszenia zużycia innych podzespołów układu napędowego, co prowadzi do zwiększenia trwałości i oszczędności na dłuższą metę.
Niezależnie od modelu samochodu terenowego, nasze blokady różnicowe są projektowane z myślą o maksymalnej skuteczności i trwałości, sprawdzają się warunkach rajdowych gdzie kluczowa jest niezawodność. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom niezawodność oraz trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Nasza firma kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój, aby zapewnić naszym klientom produkty, które spełniają najwyższe standardy jakościowe oraz technologiczne.
Pneumatyczna 100% blokada mechanizmu różnicowego RD128
Pasuje do samochodów;
Przedni i tylny most - Land Rover Range Rover - modele wyprodukowane do roku 1993 - o przełożeniu 3.54
Przedni i tylny most - Land Rover Discovery - modele wyprodukowane do roku 1993 - o przełożeniu 3.54
Przedni i tylny most - Land Rover Discovery Series II - wszystkie roczniki - o przełożeniu 3.54
Przedni most - Land Rover Defender 110, 130, County - modele wyprodukowane po roku 1993 - o przełożeniu 3.54
Tylny most - Land Rover Defender 110, 130, County - modele wyprodukowane po roku 2002 - o przełożeniu 3.54
Przedni i tylny most - Land Rover Defender 90, County - modele wyprodukowane po roku 1993 - o przełożeniu 3.54
Średnica półosi: 31,5 mm
Ilość zębów wieloklinu: 24
Do prawidłowej pracy potrzebny jest kompresor powietrza.
Index: RD 128