Główne zalety zastosowania blokad mechanizmów różnicowych:
• Zwiększona trakcja: Blokady różnicowe umożliwiają lepsze wykorzystanie mocy napędowej poprzez równomierne rozdział siły na koła, co pozwala na lepszą trakcję na trudnym terenie.
• Poprawiona kontrola: Dzięki możliwości zablokowania mechanizmu różnicowego kierowca zyskuje większą kontrolę nad pojazdem, co jest szczególnie istotne w ekstremalnych warunkach terenowych oraz poprawia bezpieczeństwo podróżujących.
• Ochrona komponentów: Poprawiając trakcję i kontrolę, blokady różnicowe mogą także przyczynić się do zmniejszenia zużycia innych podzespołów układu napędowego, co prowadzi do zwiększenia trwałości i oszczędności na dłuższą metę.
Niezależnie od modelu samochodu terenowego, nasze blokady różnicowe są projektowane z myślą o maksymalnej skuteczności i trwałości, sprawdzają się warunkach rajdowych gdzie kluczowa jest niezawodność. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom niezawodność oraz trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Nasza firma kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój, aby zapewnić naszym klientom produkty, które spełniają najwyższe standardy jakościowe oraz technologiczne.
Elektryczna 100% blokada mechanizmu różnicowego odpowiednik blokady RD212 ale nie wymagająca kompresora.
Pasuje do samochodów most tylny;
• Mitsubishi Pajero, Montero, Raider, Delica (van), Shogun - modele wyprodukowane w latach 1987-95 - średnica koła koronowego 228,60 mm (9") z mocowaniem na 12 śrub - średnica wewnętrzna koła koronowego 145 mm - blokada nie pasuje do modeli 2.8L TDI i 3.5L benzyna
• Mitsubishi Pajero Sport, Montero Sport, Challenger - modele wyprodukowane do roku 2008 - 3.0L benzyna i 2.5L diesel - średnica koła koronowego 228,60 mm (9")
• Mitsubishi L200, Triton, Pickup - wszystkie roczniki - średnica koła koronowego 228,60 mm (9")
• Hyundai Galloper, Galloper II - średnica koła koronowego 228,60 mm (9") z mocowaniem na 12 śrub - średnica wewnętrzna koła koronowego 145 mm
Średnica półosi: 30,5 mm
Ilość zębów wieloklinu: 28
Index: ET212