Główne zalety zastosowania blokad mechanizmów różnicowych:
• Zwiększona trakcja: Blokady różnicowe umożliwiają lepsze wykorzystanie mocy napędowej poprzez równomierne rozdział siły na koła, co pozwala na lepszą trakcję na trudnym terenie.
• Poprawiona kontrola: Dzięki możliwości zablokowania mechanizmu różnicowego kierowca zyskuje większą kontrolę nad pojazdem, co jest szczególnie istotne w ekstremalnych warunkach terenowych oraz poprawia bezpieczeństwo podróżujących.
• Ochrona komponentów: Poprawiając trakcję i kontrolę, blokady różnicowe mogą także przyczynić się do zmniejszenia zużycia innych podzespołów układu napędowego, co prowadzi do zwiększenia trwałości i oszczędności na dłuższą metę.
Niezależnie od modelu samochodu terenowego, nasze blokady różnicowe są projektowane z myślą o maksymalnej skuteczności i trwałości, sprawdzają się warunkach rajdowych gdzie kluczowa jest niezawodność. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom niezawodność oraz trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Nasza firma kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój, aby zapewnić naszym klientom produkty, które spełniają najwyższe standardy jakościowe oraz technologiczne.
Pasuje do samochodów;
• Tylny most - Toyota Land Cruiser Prado, 90, 120, 150 / Lexus GX - modele wyprodukowane po roku 2009 - średnica kosza satelitów 207 mm (8,15") - koło talerzowe mocowane na 12 śrub
• Tylny most - Toyota 4Runner, LN61, YN63 - modele wyprodukowane po roku 2010 - średnica kosza satelitów 207 mm (8,15") - koło talerzowe mocowane na 12 śrub
• Tylny most - Toyota FJ Cruiser - modele wyprodukowane po roku 2010 - średnica kosza satelitów 207 mm (8,15")
Średnica półosi: 33 mm (1,31")
Ilość zębów wieloklinu: 30
Przełożenie: Wszystkie
Nie wymaga kompresora powietrza.
Index: ET193