Główne zalety zastosowania blokad mechanizmów różnicowych:
• Zwiększona trakcja: Blokady różnicowe umożliwiają lepsze wykorzystanie mocy napędowej poprzez równomierne rozdział siły na koła, co pozwala na lepszą trakcję na trudnym terenie.
• Poprawiona kontrola: Dzięki możliwości zablokowania mechanizmu różnicowego kierowca zyskuje większą kontrolę nad pojazdem, co jest szczególnie istotne w ekstremalnych warunkach terenowych oraz poprawia bezpieczeństwo podróżujących.
• Ochrona komponentów: Poprawiając trakcję i kontrolę, blokady różnicowe mogą także przyczynić się do zmniejszenia zużycia innych podzespołów układu napędowego, co prowadzi do zwiększenia trwałości i oszczędności na dłuższą metę.
Niezależnie od modelu samochodu terenowego, nasze blokady różnicowe są projektowane z myślą o maksymalnej skuteczności i trwałości, sprawdzają się warunkach rajdowych gdzie kluczowa jest niezawodność. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom niezawodność oraz trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Nasza firma kładzie ogromny nacisk na badania i rozwój, aby zapewnić naszym klientom produkty, które spełniają najwyższe standardy jakościowe oraz technologiczne.
Pneumatyczna 100% blokada mechanizmu różnicowego RD208 pasuje do samochodów;
Suzuki Jimny - tylny most (koło talerzowe mocowane na 10 śrub),
Suzuki Vitara - przedni most,
Suzuki Grand Vitara - przedni most,
Suzuki Samurai - tylny most,
Suzuki Samurai - przedni most z zastosowaniu wzmocnionych półosi Trail Gear (półosie na 26 frezów).
Średnica półosi: 27.4 mm
Ilość zębów wieloklinu: 26
Do prawidłowej pracy potrzebny jest kompresor powietrza.
Index: RD 208