Kryza do połączenia silnika 1.8 Turbo (grupa VW) ze skrzynią BMW E36 - E39 (Getrag oraz ZF sinliki od 1.6 do 2.8 oraz M-power). Zawiera śruby (6szt.) potrzebne do przykręcenia jej do bloku silnika. Została zaprojektowana do silnków 1.8T ustawionych wzdłużnie (A4, A6, Passat) dla silników ustawionych poprzecznie (Octavia, Golf, A3, TT) trzeba zmienić miskę na tą od silnika wzdłużnego lub wykonać dodatkowy otwór mocujący w kryzie. Jest to idealne rozwiązanie dla aut terenowych lub driftowych, dzięki niemu możemy uzyskać bardzo lekki i krótki zespół napędowy (dł. 98cm) ale jednocześnie bardzo mocny - do ponad 300KM. Skrzynie BMW posiadają krótkie przełożenia (piąty bieg 1:1) są lekkie i wytrzymałe. Płyta wykonana w technologii CNC.
Montaż polega na przykręceniu kryzy do silnika za pomocą załączonych śrub a póżniej skrzyni do kryzy, w obudowie skrzyni musimy zrobić otwór na rozrusznik. W międzyczasie musimy wykonać i założyć sprzęgło najlepiej na kole jednomasowym od Audi 80 2.0 benzyna oraz na docisku od VW LT 2,5 tdi, do tego tarczę, połączenie w całość i wyważenie najlepiej jest powierzyć firmie zajmującej się regeneracją sprzęgieł samochodowych.
Index: OREP1