ORI STRUTS RZR Jest odpowiedzią na szybko rozwijający się rynek pojazdów UTV.
Amortyzatory RZR zwiększają stabilność, trwałość i dają możliwość szybkiej regulacji. Tłumienie kompresji i odbicia można łatwo dostroić za pomocą pokrętła kompresji na zbiorniku lub 7-pozycyjnej śruby na spodzie kolumny. Dzięki wałkowi tłokowemu o dużej średnicy 1-3/4" i korpusowi 3-1/4" Twoje zawieszenie nie będzie słabym ogniwem, jest wystarczająco mocne, aby wytrzymać najcięższy teren. Jak w pozostałych produktach amerykańskiej firmy ORI STRUTS RZR posiada wbudowany hydrauliczny bumpstop i możliwość szybkiej regulacji wysokości samochodu.
Średnica zewnętrzna 3,25”
Przednia kolumna 24,6"
Tylna kolumna 32,6"
Wał tłoka z hartowanego chromu 1-3/4"
Uszczelnienia wewnętrzne o wartości do 5000 psi
4-stopniowy wewnętrzny zawór sprężający z pokrętłem regulacyjnym (zbiorniki)
STX ORI Struts nowatorskie rozwiązanie, które łączy w sobie amortyzator sprężynę i odbój w jednym. Montując ORI Struts możemy również zapomnieć o stabilizatorach. Jest to powszechnie stosowane rozwiązanie wśród załóg startujących w rajdach przeprawowych typu Ładoga Trophy, Rainforest Challange w Rockcrawlingu czy w imprezach gdzię łączy się elementy...
STX ORI Struts nowatorskie rozwiązanie, które łączy w sobie amortyzator sprężynę i odbój w jednym. Montując ORI Struts możemy również zapomnieć o stabilizatorach. Jest to powszechnie stosowane rozwiązanie wśród załóg startujących w rajdach przeprawowych typu Ładoga Trophy, Rainforest Challange w Rockcrawlingu czy w imprezach gdzię łączy się elementy...
STX ORI Struts nowatorskie rozwiązanie, które łączy w sobie amortyzator sprężynę i odbój w jednym. Montując ORI Struts możemy również zapomnieć o stabilizatorach. Jest to powszechnie stosowane rozwiązanie wśród załóg startujących w rajdach przeprawowych typu Ładoga Trophy, Rainforest Challange w Rockcrawlingu czy w imprezach gdzię łączy się elementy...