Lift 4cm Suzuki Grand Vitara II (+dystanse poduszek przednich)
Lift zawieszenia 4cm Suzuki Grand Vitara 2 (2005-2014r)
Lift zawieszenia 4cm Suzuki Grand Vitara 2 (2005-2014r)
Jest to kompletny zestaw do liftu zawieszenia w samochodzie Suzuki Grand Vitara II składa się dystansów przednich mc phersonów wraz ze szpilkami i nakrętkami, dystansów tylnych amortyzatorów i podkładek poliuretanowych tylnych sprężyn. W zestawie tym znajdują się również dwa dystanse zabezpieczające górną poduszkę przednich amortyzatorów - należy je włozyć do środka stalowego dystansu przednich Macphersonów. jPasuje do wersji 3 i 5-cio drzwiowej oraz wszystkich wersji silnikowych.
Zestaw poprawia kąty natarcia, zejścia oraz kąt rampowy, pozwala na założenie większych opon nie pogarszając prowadzenia pojazdu na rogach utwardzonych. Po założeniu tego liftu auto dużo łatwiej radzi sobie podczas pokonywania większych przeszkód terenowych.
Zaletą naszych zestawów jest również fakt że w przypadku kiedy amortyzatory lub sprężyny się zużyją i będą do wymiany wtedy nie ma potrzeby dokupowania dużo droższych elementów liftowych ponieważ do naszych zestawów zawsze instalujemy amortyzatory i sprężyny seryjne, których jest dużo większy wybór oraz znacznie niższe ceny ale przede wszystkim nie ma problemu z ich dostępnością.
Montaż rozpoczynamy od zdemontowania przednich kolumn mc phersona i wybiciu z nich szpilek mocujących (na górze). W ich miejsce wbijamy dłuższe szpilki z zestawu, zakładamy na nie przednie dystanse stalowe razem małymy dystansami poduszek amortyzatorów (górrne mocowanie) i całość przykręcamy do pojazdu. Na tylnej osi zakładamy podkładki poliuretanowe sprężyn a dystanse amortyzatorów przykręcamy do ich górnego mocowania. Dla aut z lampami xenonowymi trzeba przedłużyć czujnik poziomowania świateł przy tylnej osi.
Po założeniu liftu należy dokonać pomiaru i ew. korekty geometrii zawieszenia. W większości przypadków są potrzebne śruby mimośrodowe do regulacji kąta pochylenia koła również dostępne u nas (index: LSSM3).
Zestaw ten jest w pełni bezpieczny ponieważ z przodu dystanse są skręcane specjalnymi szpilkami które łączą razem kolumnę macphersona, dystans oraz karoserię pojazdu. Dzięki temu całość jest skręcona i nie trzyma się tylko na spawach tak jak w konkurencyjnych rozwiązaniach co znacząco wpływa na bezpieczeństwo jazdy takim samochodem a w szczególności podczas jazdy w terenie gdzie siły działające na zawieszenie są dużo większe.
Index: LSGV2-1A
Film z montażu nagrany przez jednego z naszych klientów: https://www.youtube.com/watch?v=z9gI_s1HFR4