Podłączanie elektrozaworu do zestawów naprawczych blokad.
Mocowania tylnych zacisków od Alfa Romeo 156 do mostu Suzuki Vitara.
Mocowania tylnych zacisków od Alfa Romeo 156 do mostu Suzuki Vitara.
Nowe przeguby Samurai Rock Assault™ 33-Spline
Kompletny lift zawieszenia Suzuki Vitara I-sza generacja (1991-1997r) 2 cale z dystansami tylnych amortyzatorów.
Dystanse do górnego mocowania przednich amortyzatorów Suzuki Vitara (3d i 5d)
Dystanse do górnego mocowania przednich amortyzatorów Suzuki Grand Vitara (1998-2005r)
Płyta, kryza do połączenia silnika Suzuki Vitara / Baleno 1.6 (16v i 8v) ze skrzynią biegów Suzuki Samurai.
Zestaw łożysk uszczelek i uszczelniaczy do reduktora Suzuki Samurai 413
Podpora przegubu napędowego przedniego mostu Suzuki Vitara (również Grand Vitara) razem z uszczelniaczem.
1986-1995 Suzuki Samurai, 1.3L
Stalowe dystanse kół o grubości 10 mm.
Mocowania tylnych zacisków od Alfa Romeo 156 do tylnego mostu Suzuki Samurai / Suzuki Jimny.
Kompletny lift zawieszenia Suzuki Jimny 4cm JB74
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Zwolnione przełożenia tylnego mostu samochodu Suzuki Jimny / Samurai
Zwolnione przełożenia tylnego mostu Suzuki Jimny lub Suzuki Samurai o przełożeniu 4,625
Zwolnione przełożenia przedniego mostu Suzuki Jimny
Zwolnione przełożenia przedniego mostu Suzuki Jimny, oraz nowego modelu JB74
Zestaw do konwersji zawieszenia Suzuki Samurai z resorów na sprężyny na przednich wahaczach od Land Rover Discovery I (lub LR Defender).
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Kompletny zestaw łożysk, uszczelniaczy i uszczelek z wałkiem środkowym do reduktora Suzuki Samurai 413
Dyslokator, dystans tylnego drążka panharda Suzuki Jimny
Mocowania przednich zacisków Suzukowych Aisin (Samurai / Vitara / Jimny) do tylnego mostu Suzuki Samurai lub Suzuki Jimny.
1998-2005 Suzuki Jimny JB33,
2000-2015 Suzuki Jimny JB43,
2019-> Suzuki Jimny JB64, JB74
1998-2005 Suzuki Jimny JB33, 2000-2015 Suzuki Jimny JB43
Dolne mocowania sprężyn zawieszenia.
Indeks:
LKS1-1 (do 120 mm)
LKS2-1 (do 150 mm)
Zestaw do konwersji zawieszenia z resorów na sprężyny na tylnych wahaczach od Suzuki Jimny.
Nowa wersja mocowań tylnych zacisków od Alfa Romeo 156 do mostu Suzuki Vitara.
Mocowania zacisków Aisin (Suzuki Vitara/ Samura/ Jimny) do mostu Suzuki Vitara / Grand Vitara.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.