Podłączanie elektrozaworu do zestawów naprawczych blokad.
Blog categories
Search in blog
Archived posts
Toyota
Podkategorie
Zestaw do pneumatycznego załączania blokady tylnego mostu Toyota Land Cruiser J8/J10
Zestaw do liftu zawieszenia o 4cm Toyota Rav4 I (1994-2000r)
Zestaw do liftu zawieszenia o 4cm Toyota Rav4 II (2000-2005r)
Stalowe dystanse kół o grubości 10 mm.
Lift zawieszenia 2" Toyota Rav4 III (2005-2012r) i IV (2013-2019)
Zestaw do pneumatycznego załączania blokady tylnego mostu Toyota Land Cruiser Paado 90, 120 oraz 150
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Zestaw do liftu zawieszenia 2" Toyota Hilux (-2005-2014r)
Zestaw do liftu zawieszenia 2" Toyota Hilux (od 2015r.)
Zestaw wahaczy górnych do liftu zawieszenia pow. 2" Toyota Hilux Revo / Vigo / Land Cruiser 120 / Fortuner (od 2005r)
Pozwala na solidne zamocowanie wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Pozwala na bezpieczny i solidny montaż wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Pozwala na solidne zamocowanie wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Umożliwia bezpieczny montaż wyciągarki pod oryginalnym zderzakiem.
Umożliwia solidny montaż wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Umożliwia montaż wyciągarki pod fabrycznym zderzakiem.
Lift zawieszenia Toyota Land Cruiser 120 (Prado, FJ Cruiser) - rok prod.: 2002 - 2010.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Elektrozawór do sterowania blokadami mostu Nissan Patrol (blokada fabryczna) lub Toyota Land Cruiser 80 / 95 / 100 / 120 przy zastosowaniu zestawu pneumatycznego zastępującego silnik elektryczny blokady. W zestawie szybkozłącza pod przewody 6mm.
Zestaw przeniesienia i podniesienia drążków kierowniczych do mostów Toyota LJ70. Dzięki temu zestawowi można zastosować tylną główkę mechanizmu różnicowego w przednim moście .
Siłownik hydraulicznego układu kierowniczego
Kolumna kierownicza hydraulicznego układu kierowniczego
Zawory sterujące hydraulicznego układu kierowniczego
Zbiornik wyrównawczy z filtrem hydraulicznego układu kierowniczego
Pompa wspomagania układu kierowniczego Trail-Gear Power Flow ™ 1650 psi
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Uniwersalna płyta montażowa wyciągarki duża; 92cm
Dolne mocowania sprężyn zawieszenia.
Indeks:
LKS1-1 (do 120 mm)
LKS2-1 (do 150 mm)
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.
Blokady mechanizmów różnicowych ORE4x4 to kluczowe komponenty w układzie napędu, które pozwalają na skuteczne radzenie sobie z trudnymi warunkami terenowymi. Ich główną funkcją jest zwiększenie trakcji pojazdu po przez umożliwienie lepszego przekazywania mocy napędowej na koła pojazdu.
W ofercie posiadamy blokady z pełnym zablokowaniem (100%) pneumatyczne lub elektryczne oraz blokady z blokowaniem częściowym typu Torsen (z możliwością zablokowania na 100% - elektrycznie) oraz cierne typu LSD. W zależności od preferencji kierowcy specyfiki terenu oraz wymagań stawianych dla auta wybieramy odpowiednią dla niego blokadę.